tung dag!

Skulle träna med Emma idag på lunchpasset. Fick ett mess om att hon inte kunde så jag drog täcket över skallen och somnade om! Jag å Elviz vaknade när Kim kom hem från skolan efter halv 12 (!?!?!?) Hur kunde det hända? jag som brukar vara uppe å studsa tidigt! Funderade på att ta ett pass vid 17 eller 19 på fjärran! Men tiden rann iväg och helt plötsligt var hon halv 4 så jag tänkte att jag tar passet klockan 19 istället.. Kim åkte bort vid 16 så jag å Elviz log å vilade i soffan å vaknade åter igen när Kim kom hem vid 19.. GAAAAH!! missade allt idag. Jag som skulle till plantagen å gå ut å gå med anna. har inte hunnit/orkat något idag! Vart trött å haft molande huvudvärk hela dagen!  Det är förmodligen av pollen medicinen.. Well nu är jag lite deprimerad å vad gör tjejer när dom är nere? joo, shoppar :)) så nu är jag rätt sugen på att klicka hem en Friis and Company väska.. meeeen vad gör man om man har fastnat för tre stycken? ääsch, klickar hem en idag å hoppas jag blir mer deprimerad i veckan ;D

love u kimoonon. Kommer sakna att du ska flytta..
men det är ju din dröm som gått i uppfyllelse! Good luck honeymoon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0