TRÅKIG LISTA


namn: Hannah
födelsedag: 13 maj (KLICKAHÄR)
födelseort: gävle
uppvuxen: sörby
bor: på söder med kim å elviz
ögonfärg: grön-brun
hårfärg: ljusblond


FAVORIT
färg:
vit, grå!
plats: paihola
bok: när blodsbanden brister
drog: kaffe å tuggummi
fordon: min röda fina kronan
affär: Gina, hm, MQ

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln:
jaoo, klart!
gnälla: sometimes
skrika: inte så ofta
sova: klart jag brukar.
klä dig i svart: ja, allt för ofta
gå till kyrkan: nope
röka: nope
ljuga: ibland. kanske.
hata folk: nej, hatar ingen tror jag! tycker mer eller mindre om gör jag nog
lita på folk: försöker lita på alla. men ibland brister det

NÄR
läste du en bok senast:
håller på med en bok nu!
var du på konsert senast: hm.. hultsfred.. 2005 tror jag de va
köpte du något senast: idag på maxi, massa nagellack å annat skojs
svor du senast: det var svårt. kommer inte ihåg
sjöng du senast: idag när det var nå skit på tv så sjöng ja å kim med :P
klagade du senast: igår tror jag. på kim för att han inte diskat.

VEM
saknar du:
mormor, snurre..
vill du slå: ingen just nu.
kramade du sist: Elviz kramar jag jämt :)
vill du vara som: som jag är. nöjd med mig själv! blir bara jobbigt att vilja vara någon annan!
vem vill du bli galet full med:
med rombrudarna :D
gjorde dig riktigt glad senast: kim, han hade diskat å städat när jag kom hem ifrån jobbet idag!
fick du sms från senast: från jobbet tror jag.
ringde dig senast: mamma
är vackrast på jorden: min familj är vackrast!

HAR DU
tvångstankar: nee
färgat håret: ett x antal ggr
brutit några ben någon gång: nope.
några piercings: hade tungan. nu bara 5hål i öronen
en egen data: neee snart :)
gjort bort dig rejält: det har jag välla gjort några ggr
bra självförtroende: ja, det tror jag att jag har :)
komplex: njej. inte det heller
kysst någon: kim varje dag!
varit kär:
är kär nu!
rymt hemifrån: neee. eller kanske till farmor när jag var liten.
tuttat eld på nåt: nee.

HUR
går du:
normalt? tror jag!
svarar du i telefon: "hannah" el. "hej, det är hannah" el. "hej"
mycket pengar har du: så det räcker å blir över
ofta bäddar du sängen: varje dag fan!
ofta städar du: ganska ofta iaf. fast ibland är det grisigt.
många stör du dig på: inte så många!

TROR DU
att du kommer bli något:
hehe.. njaaa kanske inte rå...
på gud: ne..
att det finns nått efter döden: ja hoppas det. annars blir det tråkigt
på rymdvarelser: njej
att någon tycker om dig: det hoppas jag att folk gör :)
på ett liv efter detta: vet inte om jag tror på det. men jag hoppas!

Kommentarer
Postat av: eliin

jaag tycker om deej ^^ thihi ..

2007-04-28 @ 21:57:05
URL: http://niidju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0