Snörvel

Efter några klagomål att jag aldrig skriver i bloggen så ska jag skriva mig ett sent blogginlägg nu så ni blir nöjd ett litet tag iaf ;D

Gick upp i morse när Kim åkte till jobbet vid halv 7! Satte mig och glodde igenom allt skit som går på tv på morgonen! usch å hey säger jag bara.. och det verkliga 'not so hot' är Ricky lake.. fyfan säger jag bara. Att man orkar.. jag menar 'go Ricky, go Ricky, go Ricky' .. yack!

Vid halv 10 skrev anniie på msn att hon ville gå ut å gå! Hon har ju inte sett lille elviz. oh herregud vad söt hon var, nyss hemkommen från indien.. solbrun å fräknar å lite flagning. gulleplutt :) S-s-s-s-skööönt väder redan vid strax innan 11. När jag å elviz kom hem vid 12 så somnade jag å han en stund i soffan. Vi båda vaknade med ett ryck när reklamen dunsade ner i brevlådan men efter 2 min så sov vi igen! Vaknade runt halv 3 kanske. Skönt att ta igen sömnen när man gick upp så tidigt!

Vid 3 kanske kom Jens, Kims bror.. han ska sova här inatt. Skönare för honom att sova här när han kan sova lite längre på morgonen å slippa åka buss från valbo till stan! Åkte ner till friskis på pass - lasse. 40tusen armhävningar, fy sjutton.. oh aj aj aajjjjj för magen. Han är sten hård den dära lasse!

Nu sitter man i soffan å väntar på 100 höjdare. Bästa killarna ever ! Kim är på innebandy match å kommer runt 22 kanske. Jens kollar på någon skitfilm å elviz ligger bredvid mig å tuggar febrilt på ett tuggben.

I morgon blir det lunchpass, ska försöka ta mig till plantagen också. var där i söndags å fyy vad fina saker å blommor å hej å hå :) sen ska jag nog träffa anniih. Ta en sväng till boulognern i solen. Skönt att vara ledig tre dagar i rad. Sen börjar påskskiten. ååh?! får man säga så? påsk, jul, nyår, midsommar, vem sjutton vill jobba då!? särskilt på mitt stupid jobb.

aja, längtar som en tok till sommarn! Jag är nog inte ensam ;D
jag har iaf köpt medicin som jag hoppas hjälper mot pollen. om inte? då dör jag!


53330-42

undra sa flundra vad jag håller på med? :)


Kommentarer
Postat av: eliin

Yeeeii - äntligen kom ett inlägg ! ;D hehe.. SOM ja har väntat *flina* ;D

2007-04-02 @ 22:24:10
URL: http://niidju.blogg.se
Postat av: Ammi

Trodde du gillade ditt jobb? :P

2007-04-03 @ 16:24:15
URL: http://amelies.blogg.se
Postat av: hannah

RE: eliin, hehe ;) jag ska bli bättre. proomiiisse
RE: Ammi, klart jag gör. men inte vid högtider, med klagande kunder ;)

2007-04-03 @ 20:21:00
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0