om cirkus 4-5 timmar

är kim hemma igen! känns så skönt att ha han hemma igen. ikväll blir det att fira lite att han har fått jobb i tyskland :) han skulle köpa hem nå smaskens från taxfreen :) så från å med i sommar blir det massa tyskland lite då å då! känns skönt. börjar tröttna så mycket på gävle å skiten här! När kim ringde sa han att han tänkte köpa hem en luis vuitton väska till mig.. meeen han gjorde det inte. nästa gång han är där sa han! elaking! Düsseldorf, Düsseldorf, Düsseldorf.. det låter tillochmed coolare än gävle! dom fråga tillochmed kim om han skulle ha en stark öl (miller) på burger king.. haha. aja.. nu vill elviz ha uppmärksamhet å självklart ska han få det :)

förövrigt pajja jag laptopen igår, kortslutning tror jag! nu har vi bara två laptopar kvar :P haha.. ne, datafreaken får säkert igång den iaf :)


ADIEU (jag börjar lära mig lite :P)

image123

HEY jag har inte stora öron!!?!?!? men jag är toksöt ändå ;D






(jag skrev det igår, men det blev publicerat i morse :S)

Kommentarer
Postat av: lejla

hihih JAA SÖT ÄNDÅ! som med min Ronaldo, stora öron men sötaste som finns :D måste vara ngt m de där stora öronen :D HAHA

2007-04-14 @ 16:46:06
URL: http://lejlaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0