inte så bra på att uppdatera

Det är inte så ofta jag uppdaterar.. jag är dålig på de med andra ord! Vet inte om jag kan lova någon bättring heller. Nu håller sommarn på å komma så då kommer jag bli ännu sämre på att uppdatera :D Känns så skönt att ha semester i sommar.. ligga på playan å få betalt.. för bra för att vara sant :)

Jag å älsk stor handlade idag! massa mat. Både kyl å frys är fylld! Köpte massa frukt.. vattenmelon, mango, päron mm.. men problemet är att jag inte har någon fruktskål bara en himlans massa godisskålar :P hehe.. just nu ligger frukten i en djuptallrik, kanske inte så värst snyggt! någon som vet vart det finns någon snygg, väldigt snygg fruktskål? :)

SATC-boxen deeeen är hemma här hos mig nuuuuu!! tack älsko! 18 disc i en perfekt skokartong! såg första avsnittet idag!
iih.. lär kolla igenom dom snarast. ledig på söndag.. mycket möjligt att jag tränar på morgonen sen kryper upp i soffan å tittar febrilt.. OM det inte är fint väder vill säga. Då går jag å Elvan till boulognern å köper glass istället!

I tisdags hade jag å kim vart tillsammans 1år å 10mån. Jag fick massa rosa rosor! myyys kim!
I onsdags blev Elvan 4mån... (Elviz har fått smeknamnet Elvan, i think he like it!)

Nu ska jag spela tv-spel med kim.. man spelar bowling fast i stället för klot är det människor man bowlar med.. rått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0