hey!

Påsken är nog den tråkigaste högtiden av dem vi har! Första påskmiddagen hos mamma idag! mysigt!

morfar
- vad söt hon är!
jag
- det är en han!
morfar
- emil, emiiil, kom då!
jag
- morfar, han heter elviz.
morfar
- jag har döpt om honom, emil går fortare att säga.. emiil, kom hit

(Elviz kollar på morfar med stora ögon å stående öron å rör sig inte ur fläcken, vickar lite på huvudet och undrar vem sjutton emil är. Han lägger sig ner å tänker whatever å somnar om!)

haha.. morfar är så skön!
han sa att han håller på och försöker få fram nå piller som gör så man blir osynlig. Han säger att han håller på å kokar ihop massa hemma. Man ska vara osynlig i några timmar.. och förklarar hur kul det skulle va att gå runt på stan, fälla krokben på folk å knäppa av killar kepsarna! Han nämde också att kunna sitta på en sängkant hemma hos en tjej och smälla till hennes kille.. hehe.. å så skrattar han! vilken morfar! (Han är inte knäpp på rikigt, han är bara jäkligt skön :D )

nu ska jag å kimmen kolla på film! på tisdag åker han! :| apakaka! kommer sakna!

ska nog fixa en tjejkväll nästa vecka.. med lite god mat, vin eller nå mys! kanske blir annih, camela å tessa? hanna också kanske.. maxi bruuuds! me like.. aja får se hur alla jobbar!

kärlek till
familj, släkt, riktiga vänner å min sambo å elviz! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0