world, hold on

somna relativt tidigt igår. skulle se på click. men jag lyckades att somna.. kim tyckte den var kanon så jag lär nog se om den... vi ställde klockan på 9 i morse. gick upp utan problem. åt bakat bröd och en kopp te framför tvn. vid strax halv 11 gick vi ut. gick till sörby för att hämta cykeln jag hade fått en lapp om att den var stulen. jaaaahaaapp.. jaja.. men när vi kom dit så sa jag att jag skulle hämta en cykel så sökte han i datorn... och sa.. "cykel å cykel" så gick han och hämta den men det var bara ramen kvar.. SUCK.. jag bad honom skrota den.

vi fortsatte våran vandring till fots till Tidermans.. kim skulle fixa någon dator.. kom dit.. kändes inte så bra att gå där bland allt skrot i vita byxor :P aja.. efter någon timme så gick vi hem. var hemma i någon minut sen gick jag till max.. köpte hem mat.. fajitasallad till mej och supreme till kimo.

kim fick besök så jag satte mej och åt vid tvn.. och kollade på "alla vi barn i bullerbyn" NOSTALGI!
när lasse lurar dem andra barnen att näcken finns och när dom går framochtillbaka till affären för att dom glömmer saker dom ska köpa.. aja. nu börjar jag jobba om en timme måste fixa lite.

MAGIC PILLS!!! me like............................ and kim tooo :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0