update.

allt med flytten går kanon.  fått i hop fyra köksstolar nu. eller kim har fixat ihop dom efter några svordomar :P

jobbade idag mellan 9-16.. kom hem och älsk höll på att diska.. vilken vacker första syn : )
därefter diskade jag min matlåda. tarja, kim mamma kom med någon trasig dator som kim skulle kirra. du vet jag har ett datasnille till karl ;P sen  runt fem kom min kära lillsis. vi tog våra kronan hojjar och cyklade till mamsen därefter gick vi till den nya grekiska kolgrills restaurangen... - där det var skitgod mat. kycklingspett med tzatsiki. tog med mej mamma och erika till vår lya och bjöd på efterrätt, chokladtårta. som jag och kim gjorde klockan halv 11 igår kväll :P anyway, erika var kvar och såg på idol med mej och kimpan. det är ju så sjukt bra dom första programmen där folken som är så sjukt kassa med.

i morgon hade jag tänkt gå upp tidigt, städa, ringa emma och höra om hon ska med på en morgon prommis om hon inte ligger och snarkar. sen jobbar jag kväll..  15-21.30!

aja. härligt med egen lya! - KLOCKRENT!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

När du ringer kommer ja sova men ja går upp då! *lova*:)

2006-09-06 @ 23:34:39
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0