sover som en prinsessa

ja. sover så nå otroligt bra i den nya lägenheten. me like. skulle gå upp tidigt för att göra massa saker. men vaknade typ 9 av det spöregna. APA... tänkte jag och min dag var förstörd. så jag somna om en timme. då jag gjorde mysfrukost och såg lite på tv. sen betalat lite räkningar och beställt lite saker på internet. gah. men det blir bra när det kommer :P

älsko kanske hinner hem från skolan innan jag måste åka to maxi. hoppas det är någon bra som stänger med mej ikväll.. SIST jag hade stängning.. vilket team :) måste bara vara någon rolig som jag kan få skjuts hem med :P annars om det inte regnar så tar jag en prommis hem.

aja.. kim frestas med att köpa hund.. meeeeen inte nu. ska resa och göra den delen  relativt klar innan.

nu lite städ och fix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0