massa drömmar

vad ska hända med mitt liv? :| jag vill ha en hund.. men när kim går ut skolan ska vi ut och resa så hund får  bli senare.

ska  beställa massa kläder ur en katalog jag har. så idag kom det en ny katalog i brevlådan. OHNO!
sen vill jag ju ha barbordet  +stolar från EM. pengarna  bara svischar förbi.
eftersom jag inte har fått mitt bankomat kort ÄN så har jag själv bestämt att jag får shoppa lite när det kommer :P

kim beställde nytt combo comhem abonnebang.. tv, telefon, internet... vi har fan alla kanaler på tvn. sitter just nu och sneglar på playboy kanalen... hmmm... : )

nu kom pälsk och la sitt huvud mot min axel - söt pälsk.. ska nog mysa lite med honom nu och spela lite playstation - JAG LÄR JU FÅ VINNA NÅGON JÄVLA GÅNG 

GNATT

Kommentarer
Postat av: erika

skaffa hund !!!! erika vill vara hund/lägenhetsvakt ;D

2006-10-16 @ 19:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0