jag tycker verkligen om denna bild

jag tycker verkligen om denna bild

ja, det gör jag. jag skulle färga mitt hår två timmar innan jag åkte till hultsfred 2005. köpte en färg och vips VAD TOK RÖTT DET BLEV! orka inte färga om. åkte till hultsfred. kom hem och så blev det solblekt.. och här efter hultsfred 2005 blev resultatet. mycket rött, men nästan orange. k00lt rent utav. tröjan gillar jag starkt. men nu har den vart hos syrran några månader.. så ja, vet inte när jag får den tillbaka. men jag har så mycket andra kläder att ha under tiden. ser ut att sitta så skönt med knät upp mot bordet. ser ut att små le lite samtidigt som jag sitter vid datorn och älsklingskim knäpper kort. där hade vi precis träffats. nykär!
me like det här kortet helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: emmis

Haha pappa mutra lite over moderaterna ,men tog de anda forvanadsvart bra :) Har are toppen, dock brant mig en ANING. Suck. Imon blir de battur hela dagen, inge vidare bra for mina knallroda axlar direkt.. Skitkul pa strande, massa tokiga (och ratt snygga thai-killar) naja, inget mot vara svenska killar saklart, men kul iaf. Miss u babe.

2006-09-19 @ 14:05:14
Postat av: erika

haha, tröjan är så gott som min ;) neerå, du ska få tillbaka den så fort den har torkat ;D

2006-10-19 @ 19:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0