gaaah hej och hå.

slitet på jobbet ett par timmar.

ska fan jobba imorgon... DAMNIT. kommer nog inte att gå ut då. skulle ju ändå inte dricka så då hoppar jag nog hela krogen också. får se hur det blir på lördagen.. om det kanske blir någonting då istället.

skitfint i lägenheten när jag kom hem nu.. kim har fixat mycket.. mina duktiga..

nu ska jag leta på mina tofflor, är svinkallt barfota på golven.
sen ska vi laga lite mat. fullkornspasta med tomatsås.. JUMMI.

jag är kär i tvkanalen the voice.... kan ha krogen här hemma istället ;P

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Åh, så du sviker mig imon alltså..? :S

2006-09-07 @ 23:14:40
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: crazyangel

Såg nu att su skrivit påbloggen. ja kan komma in rätt tidigt imon till stan så kan vi göra nått, sen skulle vi väll till Amli på kvällen? måste hinna packa och MÅSTE vara med Anders lite å. Men vafan! =)

2006-09-11 @ 15:53:11
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0