drömmar

gaaaah. vill köpa en ap-dyr soffa.. dyrt barbord med stolar från EM.
men det kostar att ligga på topp!

känns som vi aldrig kommer bli "klar" med lägenheten. hittar på nya idér hela tiden.

men jag slår vad att man inte hittar bättre pojkvän än den som jag har.. för vilken annan kille skulle säga klockan 11 på en söndag morgon "älsko, ska vi skura golven?" HAH. trodde jag aldrig en karl skulle säga.

nu ska vi till OK Q8 inte statiol som älsko säger. där vi ska köpa nå mys. och jag ska tamme köpa en trisslott och hoppas på att vinna massa pengar så jag har råd med allt i min drömvärld.

erika, hur brun är du? hur har du haft det? vill du komma och spela bingolotto ikväll? ska vi ta hem millen? :) MISS YOU!

Kommentarer
Postat av: erika

ååh, jag är inge brun, har det alltid bra .. och vafan spelar du bingolotto ? :O saknar dig med (fast jag träffade dig igår)

2006-10-16 @ 19:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0