vilken morgon

Kim skulle vara på skolan 5.45 för dom skulle åka till sthlm.. Kvart över fem har han alla lampor på och hoppar runt och studsar... grr. När han gick tog det typ en timme för mig att somna om. Då jag sov till 9 när Kim och pappa ringde efter varandra.. Upp och hoppa, kaffesug.. kaffesug. Kaffe med lingongrova.

Satte på mig mina bästa mjukisar och min Nikita tjocktröja, satte upp håret i en knut på skallen och självklart Ipoden i högsta hugg. Det blev en powerwalk upp i h-berget. Solen sken och varmt och skönt vare. Efter en timme när jag var på hemgång hade jag PINK - mr president i lurarna, satte mig på en bänk utanför porten för att lyssna klart på denna underbara låt! Väl hemma blev det givetvis en kopp kaffe och en apelsin. Apelsinerna är mest goda nu. Köpte 10st för bara någon dag sen. Nu är det två kvar.

Typiskt att ingen av mina avokadosar är mogna. Fast dom ser bra goda ut när dom ligger där i köksfönstret i solen, men jag låter dom mogna ifred. (PROVA ALDRIG ATT FÖRSÖKA FÅ EN AVOKADO MOGEN GENOM ATT MICRA DEN - de gjorde jag! Bad av mig)

Där dimpa posten ner... (...)
-En årsavgift på mitt Visakort 250kr
-rabatt checkar på 250kr från La redoute
-Och ett brev från tre till han som bodde här innan. hm..? jahapp. Antar att det är reklam men tänk om det är en feting räkning.

Jag tycker det är mest anus med folk som skaffar lösen på sina bloggar. Liksom why!?

Vad händer idag gott folk?

Kommentarer
Postat av: crazyangel

haha jadu sötnos, micra avokadon är ju rätt smart tanke, men mindre lyckat resultat ^^

2006-10-17 @ 22:54:05
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0