Tvättstuga

Underbart att ställa klockan på kvart i 7 när man är ledig. JA-A-AA liksom. Men kläderna måste ju tvättas. Nu är allting nästan klart! .. Kaffet också. Står och puttrar lite. Undra vad jag ska ta till? En avokado kanske?

I två nätter nu har kims lillebror sovit här, han får ju så nära till skolan :P Igår var min sis och hennes kompis förbi ett tag också. De var nice, de händer ju inte så ofta : )

Idag är jag helt ledig. Sophie den ängeln tog min tid så jag får vara ledig lite :) Så idag ska jag spendera dagen på stan med Emma och senare åka och grattis min kusin som fyllde fyra i början av oktober. En av anledningarna till att jag ville vara ledig.

nä, nu kaffe!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Thx för idag snutt! Åh att du tar dig tid att lyssn apå alla mina bekymmer ;)

2006-10-11 @ 16:56:00
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0