staden

stadenTraskade ner på staden och mötte Gävles Paris Hilton - Emma : )
Hon gjorde några ärenden. Sen gick vi in på Make Up Store för att välja ögonskuggor. Ni Vr-läsare förstår varför! Det var nämligen köp 2 betala för 1.

Efter att ha "gjort" stan gick vi och fika på flanör. Schysst ställe, såg ut över stan och allt folk och kanongod tårta. Dock då inte så nyttig meeeeeeeen det sket vi i just då och självklart caffe latte. Går alltid hem vart man än är. Emma är så bra. Vi kan prata om allt (och alla.) Finns alltid för dig min snutt! <3

Kom hem strax innan fyra. Hade lovat kimmen att dammsuga innan fyra. Men kim tog över det för mamma kom och hämtade mig. Vi åkte hem till världens-skönaste-underbaraste-fyraåring-Engla!
Hon skulle dansa och spexa. Hon bytte om ungefär 3ggr till ballerina, prinsessa och dans och så vidare och självklart allt var i rosa! Go Tös!


staden Väl hemma igen så hade Kim besök av sina jobbarkompisar. 40+ fast som fyråringar på julafton! Kim hjälpte dom att fixa deras nya laptops som dom fick köpa genom jobbet. Självklart så fixade Kim det. Min Kim kan ju allt!

Aja nu har dom åkt och jag har nyss ätit en avokado och ett glas juice. Kim håller på och gör mat men för mig är det slut ätit. Känns som jag har fikat hela dan!

Det blir nog en film nu snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0