orolig

Inatt blev det inte mycket sova varken för mig eller Kim. Det gör ont att tänka på alternativen som kan hända, de som inte får hända. Att ha sett någon man älskar att må så dåligt från och till över ett år och inte kunna göra något åt det. Spelar ingen roll hur mycket man pussar eller myser till det med något gott!

Igår kväll fick jag iaf han att skratta. Jag sa åt honom att vi skulle kolla på Babas bilar istället för hans val mission impossible 3. Tyckte att mitt val var mer passande. Nu var det en halvtimme sen Kim gick till advokaten och om ~10 minuter börjar det. Mitt hjärta dunkar fort, men nog inte i närheten av vad Kims gör just nu.

Kim jag håller tummarna för dig. Vet många fler som gör det också.
Vad som än händer så älskar jag dig! <3


Kul att jobba 11-19 och bara gå runt och tänka!? jag skulle inte ha sagt ja till extra tiden!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

*hålla tummarna*

2006-10-16 @ 10:46:49
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0