kvällen

BIO - Exit. En svensk film. Var välla inte sådär super. Men det var bra för att vara en svensk thriller. Var lite lik Beck faktiskt. Å så var ju Alexander Skarsgård med! plus-för-de!

När jag och kim gick hem i spöregn (LÄS: SPÖÖÖREGN) så var det en superstor vattenpöl. Där det kom en vit ful äcklig bil som lära köra i den när vi gick på trottoaren bredvid. (Nu vet jag ungefär vad en tsunami innebär) vattenvågen var högre än mitt huvud och ja, vi blev blöta! Där räckte inte vårt fjuttiga paraply. Kim blev sur som fan och jag med för den delen men bilen bara gasa. Aja efter några hundra svordomar var vi hemma.. mina jeans var helt blöta och klibbiga mot huden. VINTER-jackan jag hade på mig var dyngsur. Tröjan under var dyngsur. Ända stället jag var torr var om fötterna. Jag hade fått låna ett par gummistövlar av mami. tack för det!

En sak är synd på dig. Du bryr dig inte om någon annan än dig själv. Allting ska ske på dina villkor annars sätter du dig på tvären. Lär dig att behandla andra som du själv vill bli behandlad. Nu har jag hört av mig så många gånger till dig. Du är bara en bitch. Hör av dig när du fattar vad du förlorar!

ne. nu någon satsumas sen gossip.. älsko ligger redan i sängen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0