hm-katalog

Kom någon såndär HM-katalog i brevlådan idag! A small one. Men ändå lyckades jag hitta lite fynd!
Var ju trots allt 30% på det!

Sen fick jag en AVI som jag ska hämta på posten.. ingen aning om vad det kan tänkas sig vara i. Spännande! Ska bara städa upp i v-rummet sen ska jag gå! (Har redan städat kök, badrum och hall - Grundligt) Duktiga jag va!?  :) Vad gör man inte på sin lediga dag!

I helgen blir det lugnt! Jobbar mycket kväll i helgen.. Sophie och jag tänkte dra ihop någon tjejmiddag från jobbet. Laga god mat, spela nå familjespel (på maxi är vi som en stor familj :P) och självklart så blir det mycket babbel! :) Skojj!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

?! ska du nte ut på halloween? :S

2006-10-31 @ 15:30:30
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: hannah

RE: crazyangel. Så som det ser ut nu så nej. jobbar så mycket! Men allting kan hända!

2006-10-31 @ 15:57:18
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0