helgen med stort h

Fredagen jobbade jag kväll.. Kom hem runt halv 10. Missade Idol men inte utröstningen.. Linda åkte ut. Som jag då tyckte va fel.. men mina fyra favoriter är kvar.. Marcus (som jag tror tar hem hela idol), Danny, Felicia och Erik!

Upp på lördagen och jobba. Sen blev det lite sitta och dricka hemma med Kim och hans kompis Emil! Skulle ju och bowla "discobowling" med mimmi och co. Meeeen så bidde det inte. Gick ner på stan vid 22 mötte bitcharna Emma och Emelie. Gick till svarte jägarn och beställde shots, drinkar and so on... Där inne mötte vi två minderåriga som vi tog med oss vidare på krogen. tsss.. buuuuuus :)

Dagen igår.. USCH. Var kanske min otursdag.. Började med att jag skulle upp och jobba.. 11-15.. Tog mig upp sminka och fixa ögonen gick ungefär i kors. Gick i rask takt i väg till bussen för att försöka vakna till och för att inte missa den! Kom till jobba 10.45 (TRODDE JAG!) BAH.. men hon var 9.45 OHHHNOOO. Jag hade gjort det. Jag hade glömt den dära förbannade klockan! Det är inte många som är på jobbet en timme före sådär "dagen efter" och allt! Fuck jag kunde ha sovit en timme till. Det roliga var att dagen innan (lördagen) så pratade vi på jobbet.. Danne sa "hannah du är en sådan person som skulle glömma och ställa om klockan" alla andra runt bordet höll med och skrattade. HÖHÖ vad kul för dom att dom hade rätt då! Satt iaf i lunchrummet och gjorde mig en stor baugette med mumma på. Mellan tuggorna halvsov jag!

När jag skulle hem märkte jag att jag bara hade en vante.. OhNo igen! Vart hade jag vart!? Gick runt och leta i hela omklädningsrummet, lunchrummet och tillslut i hela butiken.. Där jag hittade den i kylen vid yougurten jag hade köpt tidigare. schhuuu. Mina fina vantar! Bra att dom kom till rätta!

När jag kom hem så fick jag iaf god mat och chips och dip till efterrätt så dagen slutade bra iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0