funderar

Jag vill ha en ny mobil.. men vilken ska man välja? Vilken är bäst och snyggast!?
Jag har tre favoriter.. hjälp mig att välja?

*LG Chocolate - En snygg och fräsch mobil med touchscreen.
*LG Chocolate White - Samma mobil som ovan fast vit! Jag fastnar för vitt. Vita asseccoarer är välla snygga?
*Sony Ericsson Z610i - Söt mobil. Det är som en spegel på ovansidan. Föll starkt för den ljusblåa. Fast svart är ju snyggt :P Dom är vita på insidan. Fräscht.

Tre favoriter!? hm.. det var visst fler! Vilken ska man välja? Någon som har haft någon av mobilerna? Är dom bara snygga fast skitdåliga kanske? vad vet jag?!

Kommentarer
Postat av: Sofia

ta den sista eller den som har mest minne.. !

2006-10-22 @ 17:29:27
URL: http://lillasofia.blogg.se/
Postat av: crazyangel

den sista var läcker :P

2006-10-22 @ 19:18:08
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: Niklas

LG Chocolate black såklart.

2006-10-22 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0