boden!

boden!Mjah! På fredag morgon bär det av till Boden för att se hur Erik har det i lumpen. Eftersom kim har bott där så har han vart där förut men jag som har högst vart i Åre ser Boden som en stad med snö och ett korvstånd, ett konsum och sen massa samer. Det där med samer vet jag att jag har fel. Men jag tror iaf de när jag tänker på Boden! På fredag får jag verkligen se. Spännande verkligen :P

Sen typ "vad gör man i boden?" ... med ett korvstånd och ett konsum en hel helg!? Det sägs att det finns flera cafér och krogar, men tror jag på det? :P Men som sagt på fredag får jag se.

aja. Från det ena till det andra. Tack emma och ammi för en trevlig dag på stan. Ska vi alla flytta in hos Sara? :D Grymt fin lägenhet!


Nu natti.. (FLING är de sämsta program som någonsin har visats på TV)


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Fling är värdelöst - Lost är bäst! ;) tack själv för en bra dag. Har du lust att kika över till sara och hämta min mobil som ja glömde ;) *blink*

2006-10-05 @ 11:19:13
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0