vad ska man göra med sitt liv?

Jag skulle vilja göra så mycket. Packa en väska och ta en kompis och bara åka. Åka till Australien och/eller Thailand och bara sola och bada och bara vara! Grekland skulle heller inte vara fel, åka dit och jobba som reseledare på något 5 stjärnigt hotell. Anna frågade mig i veckan om jag skulle med till Norge. Bara ungdomar som bor på en ö. Typ bara svenskar, så jobbar man 5 dagar i veckan antingen 9-15 eller 15-23! Bor typ tre och tre i stugor och bara har jävligt kul! Och får ut efter man har betalat boendet ungefär 20 tusen i månaden! skulle inte sitta helt fel!

Finns så mycket mer man kan och vill göra. Man lär bara släppa på linan som håller en fast!
Vad håller mig fast? Mitt jobb som jag har när jag kommer tillbaka? lägenheten har jag inte ens kvar... ehm. allt finns kvar när man kommer hem.

Livet är fullt av möjligheter.

Nu ska jag sluta drömma och få något gjort. Ska gå till graven idag. Mormors grav..
Hon har precis blivit nerlagd och hon har fortf. ingen gravsten. Begravningen var i Juli.
Sjukt att det ska ta sådan lång tid!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

Sorry att ja kom å väckte er igår :P

2006-11-06 @ 14:43:18
URL: http://crazyangel.blogg.se
Postat av: Marie

Jag vill också "bara bort" ett tag. Se mig omkring, och såklart shoppa & parta lite *fniss* Ska till London i januari. Sen ska jag och en kompis sticka till Mallorca i vår : ) *längtar redan*

Åk med dina kompisar till Norge då. Våga chansa.

2006-11-06 @ 21:30:16
URL: http://diadem.blogg.se
Postat av: hannah

RE Marie: ååh, vad mys! förstår att du längtar! jag skulle våga chansa... MEEEN, jag fick lägenhet idag! såå mina drömmar får vänta ett tag :)

2006-11-07 @ 12:33:59
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0