test

Hur vuxen är jag?

Körkort - Bara till moppen :P
Bil - hm ne
Matservis - ja, faktiskt.
Soffbord - ja.
Ica kort - Absolut ;D
Hemförsäkring - yes
Eget boende - japp!
Fast inkomst - japp
Köksbord - japp
Finglas - fin å fin. njaa
Betalkort - japp. kredit och konto
Toarullehållare - japp
Duschdraperi - japp
Barn - njaaa :)
Sambo/make/maka - japp, sambo
Spelar bingolotto - neepp
Tippar på lördagar - nej
Internetbank - japp
Organiserat skafferi - nej, inte nu.
Färsk mat i kylskåpet - ja, eller mer i frysen
Slänger dina håliga sockar - japp.
Går på tv-reklamer - säg någon som inte gör det?
Har fläckborttagningsmedel hemma - tror inte det.
Pensionsfond - mycket möjligt
Sopsorterar - när jag/vi orkar
Prenumerar på någon dagtidning - nee. vill ha!
Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning - nee :)
Letat middagstips - ibland på tasteline!
Blir arg när skorna inte står på sin plats - njaa, det blir jag välla inte
Får majoriteten av post i räkningsform - nickar instämmande. om man inte räknar med reklamen
Har en stavmixer - nepp
Äter söndagsmiddag - varje dag :)
Försöker att inte svära - försöker å försöker. tycker jag inte svär så ofta
Sorterar tvätt - jaoo
Har en krok i badrummet märkt "Gäster" - njaa. det har jag inte
Mobilabbonemang - nej jag har kontantkort
Hemtelefon - japp
Veckohandlar - Jarå, ibland
Medlem i hyresrättsföreningen - njaaej
Gardiner - japp
Dukar - nepp
Överkast - nepp, men vill ha
Fler än 5 kryddor hemma - Jag har sju om man räknar med salt!
Fruktskål - nja, men godisskål som man kan ha frukt i :)

26 jaa svar 6 njaa, sådär svar 11 nej svar.
Jag ska bli mer vuxen! :)

Kommentarer
Postat av: D.

sköldpaddshannah.

2006-11-05 @ 22:54:54
URL: http://denicee.blogg.se
Postat av: Estelle

Kul lista

2006-11-07 @ 16:20:56
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: erika

hannah, om man fryser mat så är den inte färsk längre, baaah :)

2006-11-19 @ 20:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0