slarvfia

Jag har tappat bort min hårborste i allt flyttstök. Såååå jag får ha dreads på jobbet idag. Kanske inte så farligt som dreads.. meeeeen nästan. Är det någon som vet vad man kan ha istället för en hårborste? hm.. funderar starkt på att prova den dära sleven man har till pasta. Tror ni att det går bra?

Föresten så var bananerna som jag köpte igår omogna. Går för sjutton inte ens att ta av skalet..
Har iaf druckit två gigantiska koppar kaffe.. så idag kommer jag att vara på topp! :)

Om du inte har låten Sandi Thom - I wish I was a punkrocker with flowers in my hair. Som sagt om du inte har den så skaffa den på engång. MEST SKÖN! Tycker även min sis, vi har aldrig tyckt lika om någon musik förut. Men inte tycker jag illa om henne för det.
Nu ska jag sätta låten på REPEAT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0