så seg

Ville verkligen inte ta mig ur sängen i morse! Så förbannat trött! Åke ringde och sköt upp vår träff. Kanske var lika bra. Så kan jag nu äta frukost i lugn och ro. Skickade efter Coffee Slender för någon månad - det sägs att man går ner i vikt! Tror jag dock inte. Men det är koffinfritt... kan vara bra!

Sen är det någon som försöker telefonterra mig! Jag hatar att svara i telefonen. Särskilt när jag inte vet vem det är i andra ändan. Jag har ingen aning om varför meeen så har jag vart sen länge. Iaf så har det ringt hundra gånger i från olika nummer och varenda nummer jag slagit upp på eniro finns inte. PANIK!

Nu ska jag prova min Slender och ta en banan! Hawdi, Hawdi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0