något jag verkligen älskar

... sen jag vart liten är smörgåstårta! .. hm.. och jag tror inte att någon i min släkt har missat det! Idag på kalaset jag var på så serverades smörgåstårta. JAMMI! Det är inte så ofta man äter det. Skulle kunna äta de varje dag! Men innan jag åt det idag så var nog senaste gången på min student.. HAHA. mmh.. det var gott. SVINGOTT... första, andra och tredje bakisdagarna efteråt också :]] Satt och kolla runt lite. Hitta en Minismörgåstårta som man kanske kan göra någon gång.. fast kanske gör lite andra geggamojjor i, istället för de dem har valt!

Kim och Erik ska göra varma mackor nu. Känns som jag knappt får i mig något.... meeeen en macka ska välla gå i. I morgon är jag ledig lite halvt. Tänkt att jag ska gå ut och gå.. kanske tillochmed springa i h-by med en jobbarkompis! Såååå smörgåstårtan inte hinner fästa sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0