jobb och bananlådor

53330-71Precis när jag kom till jobbet fick jag erbjudandet att jobba 2½ timme längre än vad jag skulle.. "jaja" vad det ända jag fick fram! Ställer upp för Sara som fick gå hem efter hon hade jobbat en timme. För hon hade stått och mått dåligt och spytt och sånt. Sånt får man ta när man har en bulle i ugnen!

Runt 17 kom Kim och handlade lite saker! Köpte tillochmed banankartonger. Flytt nästa vecka ju :)
5kr styck för en kartong, hade ju fått dom gratis om jag frågade men eftersom dom går till barncancerfonden så tänkte jag att ääääh... då kan jag lika gärna betala 40kr för 8 kartonger!

Hade tur att jag slutade samma tid som Parre så jag slapp åka buss hem själv! På bussen satt vi och pratade om personaljulfesten.... peppade upp oss och nu är vi kanonsugna! Allt kommer bli kanon! Förfesten och allt är redan fixat! Hemma hos Parre där jag, Teres, Anna, Hanna, Camilla, sophie? emmy? ska vara. Typ en månad kvar men allt redan planerat. Skönt!

Ikväll har jag plöjt igenom hus i helvete (vilket helvete alltså), sing a long (ganska roande) och extra extra (mest kul) Om en kvart börjar Coyote Ugly - kanske mest sedda film, meeeeeeeen guu så bra!

Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0