jag blir galen

Som sagt har alla telefonterrat mig idag! Och nyss så svarade jag för första gången, det stod dolt nr. Skitsamma tänkte jag och svarade. MEN ALDRIG MER. Någon jävla försäljare som börja prata och han sluta aldrig heller 8 min 55 sek pratade jag med honom. Just nu kommer jag inte ens ihåg vad han sa. Det gick in genom vänster öra och ut genom höger. Nu sitter jag här med ett svettigt öra också. Fan.... nu ska jag aldrig mer svara i den dära förbaskade telefonen!

... tro mig jag försökte avsluta detta samtal hur många gånger som helst.

död åt telefonförsäljare!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Svarar du inte om jag skulle ringa heller? :P

2006-11-23 @ 10:55:24
Postat av: hannah

RE Ammi: om jag visste att det var du så skulle jag svara :)

2006-11-29 @ 21:19:02
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0