HM + färg/tapet

Igår kväll hämtade jag ut mina kläder ifrån HM. Allt var bra. Mysigt! Nu har jag bara en beställning kvar som ligger och trycker. Efter det tänkte jag gå på stan hädanefter. Känns som jag inte handlat på stan på evigheter. Så lätt att bara trycka hem ifrån internet! aja....

Idag var vi och kollade på färg och tapet till nya lägenheten. Vi har ju förstärkning ifrån Boden, så i morgon börjas det att spackla. Inom en vecka ska allt vara klart för då ska vi flytta in!


Allt är perfekt

Kommentarer
Postat av: Kim

Kimono fixar

2006-11-25 @ 14:28:52
Postat av: crazyangel

vad har du köpt ? =) Vf ja borde få mitt paket å *tycka* två veckor sen ja beställde...

2006-11-26 @ 10:40:49
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: hannah

RE Kim: klart du fixar!
RE crazyangel: jag köpte kappan, skärp, en tjocktröja och smått och gått :) ja. men jag tycker hm är seg!

2006-11-29 @ 21:20:17
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0