Har fått svaret

Var med emma till frisören idag eller imorse :P Hon färgade och klippte. Jätte fin blev hon :) Då fick jag svaret på varför mitt hår skimmrar i grönt, som det nu har gjort från och till i någon månad. Det är förmodligen för att jag bor i ett sånt gammalt hus och att det är kopparrör som gör att mitt hår skimmrar i grönt. gaaah. suck. Tur att vi får nyckeln till nya lägenheten nästa vecka. Tillsdess ska jag gå till mamma när jag ska tvätta håret!
Nu lär jag bara få tag i nå medel? speciellt schampoo som tar bort det gröna!
Någon som vet något bra?

Ikväll idol och kronärtskocka. (det har blivit fredagsmat i många veckor nu) så gott!
Men nu ska jag snart åka och jobba några timmar.

Kommentarer
Postat av: Eliin

Min kompis är frisör å hon sa precis (igår ^^,) till mej att mitt hår skimrar i grönt! :O så ja skulle få nå schampoo av henne som tar bort de gröna. Kan fråga om hon kan fixa åt dej åxå?

2006-11-14 @ 11:36:34
URL: http://niidju.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0