gosh vilken dag

I morse på väg till jobbet, klädde på mig massor och tänkte att inget väder kunde förstöra nu. Meeeen. Öppnade portdörren och gick ut. Jiiiissses vad kallt det var! Jag börja gå rakt mot bussen. Kom snabbt på att jag gick i motvind och fick allt i ansiktet. Usch ja. Drog på mig luvan och fortsatte traska. Jag vände mig om och gick lite baklänges, då önskade jag givetvis att jag hade ögon i nacken.. men inte!

Skit mysig dag och jag känner att jag har vart trevlig hela dagen mot alla kunder.. och kunderna mot mig också. Ofattbart nästan! Nästan jämt man stöter på någon näbbgädda, men inte idag! Sånna dagar växer inte på träden!

Vad händer idag då? Antar att Emma inte kommer hit för att hon har massa tvätt och so on.. Men sophie skulle nog komma och kanske Anna? meeeen jaaa, hör av dig om du kommer föbi så äter vi nå gott och kollar på O.C eller Top Model! Mys!  

Come home sweetheart!

Kommentarer
Postat av: crazyangel

sorry stump. :/ Helt slut efter allt tvättande idag. Å du menar jag verkligen SLUT! skulle kunna somna nu. Menmen ha de skoj iaf :) *smack*

2006-11-01 @ 19:12:20
URL: http://www.crazyangel.blogg.se
Postat av: hannah

RE crazyangel: hehe.. duktigt av dig :) jag var ganska så slut ikväll jag med. you know why. well well..

2006-11-01 @ 23:21:36
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0