god morgon!

Sitter här och dricker en gigantisk kopp kaffe och får solen i ögonen, men det gör inget..  jag har saknat solen. Skulle inte sitta fel med sommar nu. Guuud vad jag egentligen hatar snö och kyla. Det enda är välla snowboarden då. Meeeen kim får välla lära mig att åka på vatten istället. Vilket dilemma..

Aja.. nu har jag alla lördagar fram till jul uppbokade.

den 2/12 ska jag på johan wellton - kanske mest bäst!
den 9/12 blir det inflyttningsfest :]
den 16/12 JULFEST med jobbet!
sen torsdagen efter åker jag till Finland.
Skönt att åka bort från gävle :]

Nu jobb -> sen fira Erika genom att äta på akropolis (grekisk). Mest gott -> Fixa med flytt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

akropolis är mest gott.

2006-11-26 @ 17:13:11
Postat av: hannah

RE anonym: självklart! hur gott som helst!

2006-11-29 @ 21:21:06
URL: http://pleased.blogg.se
Postat av: Anonym

får jag komma på eran inflyttningsfest ?

2006-11-30 @ 22:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0