gårdagens

Eftersom jag inte skrev blogg igår så gör jag en gårdagens

Gårdagens bästa: 
Att min syster var här hela kvällen
Gårdagens mys:
Att gå på stan med emmapemma!
Gårdagens guld: När jag skrev under lägenhets papprena!!
Gårdagens mat: Kycklingwraps på stan, fläskfile hemma!
Gårdagens sjuka: Att vi inte kunde hämta ut kims mössa med avin!
Gårdagens frisyr: Inbakad fläta, lite sådär slarvigt!
Gårdagens smink: Inte så mycket mer än mascara
Gårdagens mående:
Kanon!
Gårdagens dricka: Kaffe, mjölk, vatten.. en festis på kvällen!
Gårdagens måste: Städa, diska.. älsko som gjort allt :P
Gårdagens köp: Två tidningar som jag inte har kollat i än!
Gårdagens vilja ha: allt som vanligt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0