fått mina nycklar

Nu har min nyckelknippa blivit stor och tung :) Nycklarna bredvid är kims till den nya lägenheten. Jag fick välja först så jag valde nyckeln i guld :] häh. Lika nyckel bara det är min är guld. Spelar ingen roll egentligen meeen kul med en guld istället för tråkiga silver :]  de som blänker är en polisbricka. "lämnas till polisen, få hittelön.. blablabla.." den fick jag en gång i tiden av mormor för jag var så slarvig med mina nycklar. Meeen en tanke slog mig. Den står ju på mormor och mormor dog i sommras. Hur gör jag nu då om jag tappat bort dom?

K:et jag har står givetvis för Kim och han har ett H som som jag hoppas står för Hannah, fast för han kanske det betyder Häst eller Hund eller Hök eller vad vet jag :)

Vem fan orkar jobba när man har fått nycklarna till sin nya lägenhet och bara vill flytta in :D

53330-79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0