inte långt kvar

idag!
haft nationellt engelska. ska till pappa efter skolan. som jag redan har slutat. eller ah, slutat och slutat. man får ju stanna och plugga om man vill :p sen blire kanske gumpisen. men jag skulle tro att jag skippar den. (som vanligt) orkar inte engagera mej längre! sen kommer mamma hem ikväll klockan 20. sen blire vara med kim förmodligen... :)

vet du vad den PIIIIP PIIIIP gjorde igår. jag hade en godis halvt ute i munnen och han skulle ta halva som jag hade UTANFÖR munnen. men han fick tag en bit av min läpp!?!?! som han dock inte kände. så ja. min läpp var svullen och blödde och jag grina som en tok!! hehe, låter ganska fjantigt. men vaaafan. gjort skitont. smakat blod hela dagen idag. tur att det är på insidan och inte syns.


så aldrig igen gör jag om det där ;]
men jag älskar dej ändå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0