6 maj - första utebadet för iår!

badade idag i farmors ute pool. mysigt. jag och pappa och kim satt i en stol på sidan om. blev förvånad att pappa kom med en 7.0 helt sådär mitt på dan! men mysigt så länge man var under vattnet annars var det svinkallt.

kom hem nu. kim åkte iväg och här sitter jag.. lite deppig över allt som händer och sker. men visst ordnar det sig? :S ville följa med emma på krogen ikväll men har ingen ork. känns så konstigt att inte ha ork till det man tycker är mer än jätte kul.. plus att jag inte har träffat emma pemma på länge.
men ska ju trots allt jobba i morgon också. men nästa helg. då blire fest!!!

kim - du är den jag prioriterar högst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0