tröttis

15:54
jag är kanon trött. jobbigt att jobba. kom precis hem.. vi håller på och gör om på maxi. så det är mycket som ska flyttas fram och tillbaka. tur att man har så roliga jobbarkompisar. som skrattar och hjälper till.
jag och henke var på kall lagret och leta efter galler och hyllor. han bad mej visa lite gympakonster genom att skutta upp högst upp och ta ner dem. eller ta ner och ta ner.. jag kastade ner dom. tungt som faaen.

justja, i morse när vi kom till jobbet kl 8a. trodde jag och emmy att man skulle ha ställt om klockan eller något i natt för affären var öppen och den öppnar ju alltid 9. men sen fick vi veta att dem har haft öppet sen 7 för att det var bokrea.

i morrrrgon börjar vi sju så vi blir klar med det vi håller på med. hm.. ja allting.

sen i morgon ska jag till guuumpisen och sova över med mina småbarn. YEAH! :]
och baby får absolut INTE köra bil i morgon. och han vet precis varför.

karin ska ringa mej på lördag, kanske ska hitta på något med henne för en gångs skuuull innan hon åker bort i FEM hela veckor. känns att det är på tiden att vi träffas nu!

saknar baby. kom hem nudå. <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0