mysig helg

17:45
har inte haft tid att skriva något här. har faktiskt utnyttja den här helgen till 100% tycker jag. inget slö och lat här heller :P

fredags

jobbade först hela dagen.. kom hem och baby sa att vi skulle ut och äta med hans mormor och morfar. så då var det bara att skutta in i duschen och göra sig i ordning.
vi åkte till en libanesisk restaurang i sätra. har aldrig vart där förr. vi började med en runda minigolf. jag var nog inte i sådär jätte bra form men jag slängde inte klubban och skrek och grina som jag gjorde för några sommrar sen när jag förlora ;) hehe.. kim vann förstårs :]

efter det så åt vi mat.. jag och kimpan åt kyckling planka.. hur gott som helt. yammiii.. :]
som avslutning tog vi en serie i bowling.. yeaah. kul var det. jag gjorde 3st strikes och fick 30 poäng mer än kim. det är de som räknas :P hans morfar vann såklart :D
en helt klart lyckad kväll, så himla mysigt!

lördags
då var jag och kimpan hembjudna till pappa. fick wokat kött och grönsaker och ris.
kollade lite på hockey medans. vi satt kvar en bra stund och babblade. klockan drog iväg till halv 11. då började ju när lammen tystnar.. så då var vi tvungna att se den. men det var så lång, vid halv 1 låg pappa och snarka i soffan då tyckte vi att det var dags att gå hem. vi hade ju redan sett slutet förut.

söndag
vaknar och får ångest över att det är söndag och jobb. bleh.. fast efter kanske 2 timmar kom värsta ljuset på dagen. kimpan pratade med emma och hon tyckte vi skulle fira kim och anders eftersom båda hade fyllt år. så vi blev hembjudna på tacos hemma hos henne. GULD på en söndagkväll och liksom inte tänka på skolan och så. bästbästemma. var dock och jobbade 2 timmar innan. vi var 3 ledare och 3 gymnaster. jahaaa!? os-sjukan? eller vad är det frågan om? det var tråkigt. värsta topp kväll hemma hos emma iaf. skitgott med tacos :D

en mycket trevlig helg har jag haft. inte sant? : )
förutom att jag har haft molande huvudvärk hela helgen. sånt som kommer och går.

älskar kim lidberg också.
den bästa här i livet.
kärlek till dej älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0