bara dödar fiskar följer strömmen

15.14
nu har även jag gjort en sånhär.
får välla se om det är så roligt som alla får mej att tro =)

alla <3 dag i dag till och med.

baby fyller år i morgon.

21.02
nu har vi vart på 1års kalas hos min kusin Meja. dem hade också fel på datorn som alla verkar ha. så kollade kim på den.. vipppps, så funkade internet. kim var så duktig och det hade vart någon annan där som inte lyckades fixa och kim var så bra...  och blabla sa min morbror.

så nu sitter jag och kim vid en varsin laptop och sitter och äter ifrån en stor chokladask som han fick för han hjälpte till med datorn + för att han fyller år i moooorgon. attans jäkla synd att jag inte kan så värst mycket om datorer. tycker kim fixar folks datorer hit och dit mest hela tiden.. blir bjuden på pizza, får plattor med öl, fick en flaska whiskey en gång.....

..... och för en kvart sen ringde det till honom, jomenvisst det var jobb igen. nu ska han tydligen göra en hemsida åt något företag. jag ser att han sitter och fipplar lite nu. han är så söt när han fipplar, min kim : )

fick ett jätte fint kort av honom också. med hjärtan och strass på.. i stod det: Jag älskar dej! Föralltid vi baby! <3 din.. kanske mest underbar.

nu har jag inte tid med detta längre. nu ska jag pussa på honom. min honom <3 hihi

/ hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0