bäbis fyller större

11:13
idag fyller bäbis år. hela 19 värdelösa år :]
fast han ska få sin present av mej om 2 veckor.

vad händer annars idag då tro.
måste till ica maxi innan torsdag.
gaah, torsdag i morgon... måste höra om när jag börjar på tors och fre.

väntar på att mina kompisar blir klar från deras lektion så vi kan gå och äta.
äta och äta.. korv med mos. usch, jag är sugen på pasta med kyckling på nian. (som vanligt)

förövrigt tycker jag inte om skolan. jag vill bara ta studenten nuuuuu...

ÄLSKAR MIN BÄBIS!

16:56
nu är bäbis hemma.
han är så söööt. min kim. han är extra söt nu när han fyller år.. av någon konstig anledning.
typiskt, jag har inte köpt/gjort tårta till han. men iofs så fick han tårta igår när meija fyllde år :]
men kan ju inte ha kalas varje dag? :O :P hehe..
kära syster kommer hit också och grattar. mamma med förmodar jag :]
sen ska vi hem till jaana och micke. myyys :))

nu dusch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0