14 timmars jobb

20:48

SUCK OCH STÖN!
.. kan man lugnt säga. jobbade från klockan 17 igår till 19 ikväll.
trött som ett djur. skulle jobba i morgon också. 10-20. men ikke.. jag sa ifrån.

det var kul på gympan iaf. jag tränade jag också lite, skönt var det :)
sen fick jag ren psyk på kanske 5 tjejer. dom körde jag hård styrka med för jag blev så arg.
3 av 5 grina, yeah. jag är hård :] men ja, dom förtjänade det. sen lite styrka blir man inte sämre av.
det är ju bara bra för dem egentligen... 

nu sitter jag här har nyss duschat. väntar på bäbis. han är på väg hit. han har vart hemma hos dan.
just det. jag har kanske 10-12 stycken hårinpackningar-burkar. tog hem ifrån jobbet. är det någon som vill ha är det bara att hojta :]]

så ja. i morgon ska jag sova länge. blev inte så mycket sova inatt. började träna barnen klockan 8a i morse. jadu.

NUuu kom älsko. han luktar och smakar sprit. undra vad han har gjort hos dan? ;) hehe..
nu blire se klart på melodifestivalen sen kolla på greys med älsko <333

ska bara säga en sak till jag har tänkt på ett tag. jag vill ha en hund. ja, du läste rätt.. jag vill ha en hund.
blir typ avundsjuk på alla som har hund :P hehe.. men jag vill ha någon som är liksom min hund. som följer efter mej vart jag än går. tycker om mej mest och är min liksom. så som kims hund fozz, eller farmors alla hundar hon haft som jag har älskat. emmas busfrön. jag vill med ha hund som springer efter mina fötter................. så nu vet ni det :]

haaaallååå kim, kom hit nuråååå. du ska mysa och kolla tv med mej. inte sitta och prata med min mammas kille. eller gubbe ska jag välla säga.

btw tandådalen på torsdag :D
me like <33     

när jag precis skulle publicera hörde jag en grejj på tv. 94% av alla kvinnor har pms.
wwwoooow, stackars er grabbbbar som får stå ut med oss :P
men vi föder barn, det är värre. aja. bye bye

Kommentarer
Postat av: denicee

hej..

2006-02-27 @ 09:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0