skönt med flytt

Nu har vi flyttat. Även fått iordning lite. Efter nyår ska vi få hjälp att rusta så det känns skönt! Har inte ens någon boxer till tvn så vi kan inte ens kolla på tv. Sitter just nu och snyltar på grannens bredband! Skaffar välla ett nytt efter nyår eller nått.

Nu är det inte alls långt kvar till jul, nyår och januari 2007. Tiden bara rinner förbi.

Det är så jävla k00lt med reaaal friends. Stenballt.. Trodde ja skulle sitta själv och göra nada när jag inte hade nå internet och få tag i folk. Så underbart att mobilen ringer och det frågas om det behövs hjälp med flytt.. om vi ska ut och gå.. om vi ska göra lunch tillsammans... om vi ska ta en fika på stan. Jag ryser när känner hur bra vänner jag faktiskt har. Ruggit skönt.

Livet känns så bäst!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hannah åk med mig till spanien på sönda !! *panik*

2006-12-04 @ 23:48:15
Postat av: D.

tack darling. jag saknar dig också. hoppas vi hörs snart.

2006-12-05 @ 08:45:09
URL: http://denicee.blogg.se
Postat av: crazyangel

Gå med mej på studentfesten den 21 ?

2006-12-05 @ 14:32:37
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0