juuuuulfest

Började dagen med julfrukost hemma hos pappa. Brukar alltid ha det på julafton, meeeen eftersom jag sviker iår så ville pappa ha en julfrukost med mig också. Farmor och farfar var också med.
Vid 12 åkte jag och erika ner på stan i hopp om att hitta julfest-kläder till mig på kvällen. hopplöst att hitta nå fint i den här staden. Men det löste sig ändå till slut. Kom hem vid två, duscha, fixa och allt. Fick skjuts av pappa till Mimmi där vi två gick till Parre. Sen halka Danne, andreas, anna, angelica, camilla och tessan in. skiiiiiiitkul. drack och hade det mest skojj. fick dela upp oss och åka tre bilar till läkerol arenan. Vilket röjj, bästa på jag vet inte hur länge! :) fast julbord är inte så gott.. men gratis alkohol är välla alltid gott :))
Vi hade bord typ längst fram, precis vid scenen... där uppe showade brolle jr... mmh vilken härlig grabb :P, christer sjögren - han sjöng bra elvis låtar så han döög :) markooolio. han är mest kul. dileva, nordman, september.. med fleraaaaa.. Vårt bord röjjde. alla tre långbord som maxi hade. chefen stod på stolen och dansa.. så härligt att se. alla andra 2000 satt ner.. vi på maxi stod upp och röjjde :D i love my job.

vid 00 tog vi ner oss på stan.. gick till brända och drack - sen blev vi hungriga och kvällen slutade på söder grillen.. HAH.. mmh kuuuul juuuul :) fast då hade vårt gäng blivit jag, camilla, anna och angelica. nice babes. 50 spänn för en ostburgare.. !? aja. den var välla god. men ändååååå! anna åt kebad och hade vit sås runt hela munnen. vi njöt :) tack för en trevlig kväll babes

kom välla hem vid 03 kanske.. sov som en stock och vaknade utan huvudvärk :]]]

nu ska jag göra frukost och sen åka och jobba. är inte så peppad men får tänka på att det är 100% idag :)

Kommentarer
Postat av: Ammi

Det var kul att se dig! =) Julgalan var verkligen kanon.. Tänkte fråga om du har någon gossip bok jag skulle få kunna låna? :) pusspuss

2006-12-19 @ 22:34:00
URL: http://amelies.blogg.se
Postat av: hannah

RE Ammi: träffade jag dig!? ;D ja, verkligen kanon! javisst har de tre första på svenska och de två sista på engelska :) jag åker till finland i morgon men när jag kommer hem kan du gärna få låna dom :) jag

2006-12-20 @ 10:37:28
URL: http://pleased.blogg.se
Postat av: Anonym

... jag hör av mig :)

2006-12-20 @ 10:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0