dan före dan : )

Igår när jag satt på bussen till jobbet så tänkte jag.. ne, usch och fy. Nu är vardagen tillbaka. Vad ska jag göra med mitt liv. När jag kom in på jobbet träffade jag kassachefen.. ett ynka hej kom ur henne. Vart borta övet en vecka och hej var det enda hon sa. De var som jag ville kräkas. ville bara hem igen.. När jag kom ut till kassalinjen så möttes jag av stora leénden av mina vänner.. camilla sa att hon saknat mig tillochmed. WWWeeiihoo..

Jag och Åsa slutade samtidigt. Vi bestämde att vi skulle gå hem, men vi skulle handla lite först. Jag köpte julklappar till pappa och massa exotiska frukt. Vi hade ju massa rea på sånt. tex 10 st kiwi för 10kr :D Sista sekunden slapp vi gå, fick skjuts till pappa. Där vi skulle fira lite jul och äta tacos. MYS!

Jag fick en smoootie maskin ;D en hårtork. en röd och en skitbra :) två Tavlor av sis med marylin och elvis på. goodie. sen 1000kr på IKEA.

Nu har jag haft tre stycken julafton :] och ännu är det inte slut :P

Nu dricka tea och äta mango -> duscha -> stan -> jobbet :]

Nyårslöfte #3 - Jobba mera. Vilket betyder säga JA till mer jobbtider, sluta lata mig


Kommentarer
Postat av: Karin

men jag är typ den enda som inte kommer på nåt nyårslöfte:) får fundera en ett tag till på det.. har ju trots allt lite mer än ett dygn på mig.. ahha kanske växer fram i takt med att champagnen åker ned i morgon:)

2006-12-30 @ 16:37:27
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: hannah

re Karin: hehe, du kanske inte behöver förbättra någonting? :) jag hade för många, jag kommer inte ens att kunna hålla dom :D

2007-01-08 @ 11:04:00
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0