mikael gustav wikström - weiko

mikael gustav wikström "weiko"53330-5

i tisdags tidningen såg jag din dödsannons, dödsannonser.. du hade två.. två jätte fina!
din mamma stod överst på båda. det måste vara jätte hemskt att förlora en son som nyss fyllt 18.
 
jag hittade ingen bild där du log för då skulle jag tagit det istället! ditt leénde sa mer än 1000 ord!
du hade många vänner, jätte många kompisar, tjejer som tyckte om dej mer än som bara en vän. många som bara visste vem du var genom att höra "weiko" fast dom inte ens hade träffat dej

du och jag visst har vi umgåtts, fikat, skrattat, festat till tidiga mornar. du var en person som man jämt hade roligt med. du var en sprallig kille med full med tok. dock både bra och dåligt tok.

när vi sågs på cityfesten några dagar innan du dog då var det säkert drygt ett år sen vi sågs sist.
du bara stod där med dina dreads i en knut där bak. då hade man ingen aning av att det här skulle hända. det sista du sa till mej var "vi ses säkert senare" ------ det gjorde vi förstås inte, vilket var synd.

vila i frid. vi är många som tänker på dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0