kim börjar skolan

lillplutten min börjar sista året idag! så jag gick upp med honom och när han åkt gjorde jag frukost!
MAXI ringde och fråga om jag ville jobba söndag (söndagar = pengar) klart jag ville jobba. jag passade på att fråga när jag började idag.. noll koll.. men det var lugnt. började inte förens 16.30.

så vad står det på listan idag då? får jag inte lata mej nu när jag har gjort allt jag hade på listan? :P
som frisör, bank och fixa nycklar till lägenheten. föresten så längtar jag tills calle kommer hit till gävle med min nyckel. för just för tillfälle glider kim runt med nyckeln. fusk!

bara 8 dagar tills flytten! deeeeeeeeeeeeet är nära nu : )

Kommentarer
Postat av: Alf

Vem är Kim, du är 19, sonen/dottern sista året i skolan. Får inte ihop det.

2006-08-23 @ 10:17:22
URL: http://alfyboy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0