det börjar att ordna upp sig

nu är det nära. kim är och köper färg till lägenheten med hans pappa prick nu. skönt att ha de gjort. börja måla i morgon tror jag kim ska göra.

idag är jag ledig. har inte vart det på länge. när kim kommer hem runt 4 efter skolan ska vi gå till maxi och köpa lite saker : ) bland annat så har vi erbjudande på sagen om ringen filmerna. dom tre första för 99kr : ) superbilligt. inte för att jag tycker att dom är bra men kim göre.  under tiden medans jag väntar ska jag duscha och använda peeeling och hair mask och måla naglarna och bara fixa mej själv. sen göra lite fullkornspasta med zuccini och andra  nyttigheter : )



någon som vill komma till oss i helgen? i våran egna lägenhet? ;D MYYYYYYS! tänkte dra ihop ett gäng som får komma sen när vi är typ klara.. så käkar vi tacos och har det mys i vår lya : ) vad sägs?


Kommentarer
Postat av: crazyangel

Jag är på :D

2006-08-29 @ 15:04:12
URL: http://www.crazyangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0