då ska man döda ännu en dag

det är inte bara så att jag har ett paket att hämta från HM på posten. igår föll det ner en lapp i brevlådan som där står att jag ska hämta ett ännu paket på 447 kr. vad har jag beställt nudå?  ingen aning vad det kan vara.  spännande..

med en timmes sex så bränner man 360 kalorier, har man sex 3 dagar i veckan? så bränner man över 1000 kalorier. Man kanske tillochmed har sex 6 dagar i veckan och drygt bränner 2000 kalorier. någon kanske har sex 12 gånger i veckan och bränner drygt 4000 kalorier..  shit vad många kalorier... öjöj

vad står på schemat idag då gottfolk? förutom sex då : )

för mig blir det dusch och tillfix sen lägenheten och sen jöbb 17 - 21.15


kimmen gjorde om en bild åt mej. den blev mysig

då ska man döda ännu en dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0