coolt

när posten kom i morse så var det nästan så jag dök på den. skulle ju fått mitt visa kort i torsdags så jag tänkte att nu måste det komma. men istället var det bara reklam och ett brev ifrån POLISEN till mej. herregud tänkte jag då.. vad vill dom mej? :O men så var det ifrån hittegodset och dom hade hittat min cykel.. min gamla cykel som jag sålde för 2 år sedan. så nu får jag gå och hämta ut den för en hundring... COOLT. har ingen aning vem som köpte den av mej heller. det var någon som plugga på högskolan. mer vet jag inte. så ja. nu har jag helt plötsligt TVÅ cyklar : ))

från det ena till det andra. nu är det en sak som inte är så bra som har hänt. jag skulle sätta min ipod på laddning så knastrade det till så blev skärmen helt konstig.. det blev som ett litet sträck på den. UTAN ATT JAG GJORDE NÅGOT. den dära ipoden har krånglat enda sen jag fick den i julklapp.. så nu måste kimmen verkligen leta på garantin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0